19 iunie 2012

Revista "Uşor de croşetat" - nr. 14 şi al 14-lea pătrat al păturii vintage


Iată şi cel de-al 14-lea pătrat al păturii vintage din revista "Uşor de croşetat". Pentru că eu nu am mai avut de ajuns fir de culoare muştar, am folosit firul de culoare bej de la primul număr al revistei.
Nu uitaţi! Puteţi descărca numerele originale ale revistei, în italiană, de pe forumul blogului: Facilmente Uncinetto
Până în prezent am găsit numerele de la 1 la 45. Pe măsură ce vor mai apărea şi altele, veţi găsi link-urile de descărcare pe forum.
O zi frumoasă să aveţi şi croşetat plăcut!

 




3 comentarii:

Ina [Răspunde]

Am si eu o intrebare. Care este piciorul scurt alungit? ca m-am tot uitat in revista si nu gasesc decat picior scurt.

MIV Online [Răspunde]

@Ina
La modelul şosetelor relax, din nr. 13 al revistei Uşor de croşetat, pe pagina cu explicaţii, imediat sub enumerarea prescurtărilor, vei găsi o Notă cu modul de realizare a picioruşului scurt alungit:
luc. picioruşul scurt alungit astfel: introduceţi cr. în urm. p. extrăgând firul, luaţi jeteu şi treceţi-l prin prima buclă de pe cr., luaţi jeteu şi treceţi-l prin cele 2 bucle de pe cr. încheind astfel picioruşul.

Ina [Răspunde]

Ms :* ce inseamna sa nu citesti prescurtarile :)))

Trimiteţi un comentariu

Abonează-te la noutăţi

După introducerea adresei tale de e-mail vei primi un mesaj pentru a activa abonarea ta. Te rog fă click pe linkul primit şi vei primi un mesaj pe mail de fiecare dată când voi publica ceva pe blogul meu.

 
căciuliță croșetată, croșeta, revista ușor de croșetat, rochiță croșetată, lucruri croșetate de vânzare, croșetate, șosete croșetate, haine croșetate, hăinuțe croșetate, modele de croșetat, mărțișoare croșetate, granny square, pătratul bunicii, fular croșetat, eșarfă croșetată, beretă croșetată, bolero croșetat, șosete Crăciun